ideaprima
ideaprima
  • Agentūra
  • Patirtis
  • Klientai
  • Atsakomybė
  • Kontaktai
  • Svetainė 1.0
  • lt
  • en

Išmani komunikacija

Nuo 2002 metų

 

Kokybiški ir patikimi: patvirtinta RSVA

 
 

Visos integruotos komunikacijos paslaugos

 

PaRa Impact – metų agentūra

 
 

Mūsų patirtis

0

Nuolatinių verslo ir viešojo sektoriaus klientų

0

Sėkmingai įgyvendinti projektai

0

Komunikacijos, rinkodaros, socialinių medijų, renginių, kūrybos, dizaino ekspertai

1 week ago
IDEA PRIMA viršelio nuotrauka

Buvo gausūs metai!

View on facebook
« ‹ 2 of 122 › »

PREKĖS ŽENKLO ĮVEDIMO IR BENDRA KORPORATYVINĖ KOMUNIKACIJA

CIRCLE K LIETUVA, UAB

50+

Temų žiniasklaidoje pristatant naują prekės ženklą

+23%

Sparčiausias prekės ženklo žinomumo augimas Baltijos šalyse

TOP 10

Skaidrumo reitingas (Transparency International, 2017)

>3 kartai

Išaugęs palankumas naujam prekės ženklui

EKSPERTINĖ IR SOCIALINĖS ATSAKOMYBĖS KOMUNIKACIJA VIEŠOJOJE ERDVĖJE (NUO 2017 M.)

GINTARINĖ VAISTINĖ

> 100

Paminėjimų per ketvirtį nacionalinėje ir regioninėje žiniasklaidoje

POPULIARIAUSIO KULTŪROS RENGINIO (63 TŪKST. LANKYTOJŲ) KOMUNIKACIJA 2017 M.

VILNIAUS KNYGŲ MUGĖ ‘17

> 780,000

Organinis pasiekiamumas socialinėje medijoje

> 30,000

LIVE transliacijos iš renginio

> 1,200

Paminėjimai žiniasklaidoje

KORPORATYVINĖ DRAUDIMO BENDROVĖS KOMUNIKACIJA (NUO 2016 M.)

BTA DRAUDIMAS

BTA – labiausiai gyventojų rekomenduojama ne gyvybės draudimo įmonė (2017 m.).

> 800

Per metus – daugiau nei 800 paminėjimų žiniasklaidoje; įmonės specialistai – dažniausiai žiniasklaidoje cituojami draudimo ekspertai (2017 m.)

BANKO, KAIP SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO PARTNERIO, ĮVAIZDŽIO STIPRINIMAS (NUO 2016 M.)

AB „CITADELE“ BANKAS

+60 %

Paminėjimai žiniasklaidoje (per metus)

+3 %

Citadele kaip prioritetinio banko imant verslo paskolą pasirinkimas (per metus)

INTEGRUOTA VERSLUMO SKATINIMO KOMUNIKACIJOS KAMPANIJA (NUO 2017 M.)

UAB „INVESTICIJŲ IR VERSLO GARANTIJOS“

+8 % norinčių imti paskolą verslo pradžiai +9 % gyventojų, planuojančių pasinaudoti „Invegos“ priemonėmis

EURO ĮVEDIMO KAMPANIJA

LR FINANSŲ MINISTERIJA

Vienintelė Lietuvoje vykdyta kampanija, prestižiniuose apdovanojimuose „European Excellence Awards 2015“ gavusi geriausio Baltijos šalių komunikacijos projekto nominaciją.

> 1,000

Paminėjimų žiniasklaidoje

23,000

Konkurse dalyvavusių moksleivių

180

Renginių

10,000

Seminarų dalyvių

+22 %

Padidėjęs gyventojų informuotumas

+15 %

Išaugęs gyventojų palankumas euro atžvilgiu

+27 %

Padidėjęs asmeninių teigiamų euro pasekmių vertinimas

+19 %

Išaugęs teigiamų euro pasekmių Lietuvai vertinimas

PREKYBOS CENTRAS GO9

Prekybos centro integruotos rinkodaros, įvaizdžio kampanijų kūrimas ir įgyvendinimas.

0

Peržiūrų Youtube

0

Peržiūrų Facebook

0

Facebook pasiekiamumas

INTEGRUOTA VIEŠŲJŲ RYŠIŲ KAMPANIJA (2014-2016 M.)

CAMELIA VAISTINĖ

„Camelia“ – geriausiai gyventojų vertinamas ir labiausiai rekomenduojamas vaistinių tinklas.

+8 %

44 % gyventojų pripažįsta, jog mažiausios kainos yra „Camelia“ vaistinėse – 8 % daugiau nei prieš 2 metus

+5 %

43 % gyventojų dažniausiai vaistus perka „Camelia“ vaistinėse – 5 % daugiau nei prieš 2 metus

+6 %

43 proc. gyventojų ketina ateityje vaistus dažniausiai pirkti „Camelia“ vaistinėse – 6 % daugiau nei prieš 2 metus

MAITINIMO PASLAUGAS TEIKIANČIOS ĮMONĖS „PONTEM“ KOMUNIKACIJA (2013-2016 M.)

PONTEM

Krizinė, korporatyvinė komunikacija, socialinės atsakomybės projektų įgyvendinimas ir jų komunikacija.

451,695

Projekto „Švarios rankos – mikrobams patrankos“ komunikacijos efektyvumo indeksas (TNS)

2,000

Moksleivių išmokyta asmeninės higienos

250

Moksleivių sukurtų sveikos mitybos receptų

A KLASĖS VERSLO CENTRO „QUADRUM“ RINKODAROS IR RYŠIŲ SU VISUOMENE KAMPANIJA (nuo 2012)

NORVEGIJOS ĮMONĖ „SCHAGE“

46

Žiniasklaidos atstovai projekto pristatymo renginyje

9,000

Dalyvių įsitraukė į rėmimo projektus

500

Išplėstosios realybės programėlės vartotojų

KAMPANIJA „VERSLAS VEŽA“ (2014-2015 M.)

VŠĮ „VERSLI LIETUVA“

Integruota ryšių su visuomene bei reklamos kampanija, siekiant didinti jaunimo verslumą Lietuvoje.

21

Renginys Lietuvos miestuose

14,316

Renginių dalyvių

+40 %

Daugiau dalyvių, nei planuota

9

Balų dalyvių pasitenkinimo rodiklis

RINKODAROS IR RYŠIŲ SU VISUOMENE AKTYVUMAI (2011-2017 M.)

MINI-MAXI.LT

Prekės ženklo atnaujinimas ir metinės bei sezoninės pardavimų didinimo kampanijos – kūryba, dizainas, RsV veiksmai, rinkodaros akcijos, iniciatyvos socialiniuose tinkluose.

3

Sezonų įvaizdinių kampanijų kūryba

1,320

Reklamos skydelių

20,000

Naujų Facebook narių

+25 %

Registruotų narių ir narių auginimas kitose užsienio rinkose

REGIONINĖS ŽINIASKLAIDOS PROJEKTŲ APIE ES STRUKTŪRINIŲ FONDŲ PARAMĄ ORGANIZAVIMAS IR ADMINISTRAVIMAS (2012-2015)

LR FINANSŲ MINISTERIJA

Tai – viena didžiausių Lietuvoje įgyvendintų regioninės žiniasklaidos kampanijų:

0

Publikacijos regioninėje spaudoje

0

Publikacijos rajoninėje spaudoje

0

Publikacijos tautinių mažumų spaudoje

0

Reportažas / laida regioninėse radijo stotyse

0

Reportažai / laidos regioninėse televizijos stotyse

PROJEKTAS „BIBLIOTEKOS PAŽANGAI“ (2011-2012 M.)

LIETUVOS NACIONALINĖ MARTYNO MAŽVYDO BIBLIOTEKA

Integruota RsV, akcijų, renginių ir reklamos kampanija, siekiant paskatinti senjorus ir kaimo gyventojus naudotis kompiuteriais bei internetu.

1,000 +

Straipsnių ir reportažų žiniasklaidoje

80,000

Lankytojų akcijų viešosiose bibliotekose metu

3,000

Registruotų savanorių – didžiausia Lietuvos istorijoje savanorystės iniciatyva

+100 %

2012 m. internetu bibliotekose pasinaudojo per 400 000 šalies gyventojų – 2 kartus daugiau nei 2008 m.

+200 %

Išaugo interneto vartojimas tarp senjorų ir kaimo gyventojų

„SWEDBANK“ ASMENINIŲ FINANSŲ INSTITUTO KOMUNIKACIJA (2011-2014 m.)

BANKAS „SWEDBANK“

Asmeninių finansų planavimo patarimų, analitinių tyrimų, edukacinių projektų komunikacija per žiniasklaidą ir tiesioginius susitikimus su tiksline auditorija.

500 +

Paminėjimų žiniasklaidoje per metus

5

Odeta Bložienė – tarp TOP5 dažniausiai žiniasklaidoje minimų visų Lietuvos bankų atstovų

150 +

Šalies ekonomikos mokytojų, dalyvaujančių jiems skirtoje periodinėje konferencijoje

„VILNIUS – EUROPOS KULTŪROS SOSTINĖ 2009“ VIEŠINIMO KAMPANIJA

VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖ

800

Pranešimų nacionalinėje ir regioninėje žiniasklaidoje

1,500,000

Lankytojų, dalyvavusių renginiuose

200,000

Žiūrovų 2009 m. naujametinę naktį – pasiektas kultūros renginių lankytojų rekordas

DOVANA LIETUVOS AKLŲJŲ BIBLIOTEKAI (2015 M.)

„Idea prima“ kolektyvas neatlygintinai įgarsino Akvilės Žilionytės sudarytą tarpukario Lietuvos spaudos įvairenybių knygą „Duokite fraką“ ir padovanojo ją savo klientams bei Lietuvos aklųjų bibliotekai.

810

Knygos perklausų internete

4,500

Lietuvos aklųjų bibliotekos skaitytojų gali nemokamai naudotis knyga

22

Valandas agentūros kolektyvas skyrė knygai įgarsinti

PRIVATAUS SEKTORIAUS KLIENTAI

                                                    Klientų sąrašas RSVA standartui

VIEŠOJO SEKTORIAUS KLIENTAI

KONTAKTAI

Pranciškonų g. 1, 01133 Vilnius
Įėjimas yra iš Kėdainių g. ir Lydos g. kampo
Tel. 370 686 08389, 3705 2120317; faks. 3705 2312479
El. paštas: info@ideaprima.lt

REKVIZITAI

Į/k 126093354
PVM kodas LT260933515
A/s LT377300010088083635, AB bankas „Swedbank“

  • Agentūra
  • RSVAA apdovanojimai
  • Visos integruotos komunikacijos ir rinkodaros paslaugos
  • PaRa Impact apdovanojimai 2015
  • Mūsų patirtis
  • Kas naujo po saule?
  • Cirkle K
  • Gintarinė vaistinė
  • Knygų mugė
  • BTA draudimas
  • Citadele
  • Invega
  • Euro įvedimo kampanija
  • GO9
  • Camelia
  • Pontem
  • Quadrum
  • Verslas veža
  • Mini-maxi
  • Regioninė žiniasklaida
  • Bibliotekos
  • SWEDBANK
  • Vilnius
  • Grojanti knyga
  • Klientai
  • Kontaktai
© Copyright - UAB „Idea prima“                                                                Privatumo politika       Slapukai
Mes naudojame slapukus siekdami Jums suteikti geriausią naršymo patirtį. Jei ir toliau naršysite svetainėje, manysime, kad esate tuo patenkinti.SutinkuSlapukų politika