CPVA kampanija „Nerūšiuok manęs“

/ Integruota komunikacija /

Pagrindiniai kampanijos tikslai – padidinti visuomenės toleranciją socialinio būsto gyventojų atžvilgiu bei paskatinti savivaldybes integruoti socialinius būstus į bendrus gyvenamuosius namus, nekuriant atskirų socialinio būsto teritorijų.

Sprendimai:

– Realybės dokumentikos žanro vaizdo klipas, tapęs virusiniu: >270 tūkst. vartotojų sklaida socialinėje medijoje, organinė sklaida didžiausiuose TV kanaluose ir naujienų portaluose.

– Lauko reklama: >12 mln. kontaktų didmiesčiuose.

– Eksperimentinis tyrimas 60 savivaldybių 8000 įtrauktų gyventojų, pagal kurį sudarytas „Kaimynų tolerancijos žemėlapis“.

– Viešųjų ryšių kampanija: >100 organinės sklaidos paminėjimų.

– Seminarai savivaldybių darbuotojams.

Iki 77 proc. (5 proc. punktais) padaugėjo manančių, kad socialiniuose būstuose gyvena ir tvarkingi asmenys

Iki 62 proc. (14 proc. punktų) padaugėjo savivaldybių atstovų, pripažįstančių socialinio būsto integracijos pranašumus