GO9 prekės ženklo įvaizdinė kampanija

/ Integruota komunikacija /

Užduotis  didinti prekybos centro GO9 prekės ženklo žinomumą.

Po prekybos centro pavadinimo keitimo praėjus keliems metams, vis dar jaučiamas sumišimas vartotojų sąmonėje. Siekiant įtvirtinti naująjį pavadinimą ir prekės ženklo nešamas „gyvo, judančio centro“ vertybes, įvaizdinei kampanijai pasitelkti jauni, veržlūs, meniški ir perspektyvūs nuomonės formuotojai Jazzu ir Leon Somov. Kampanijos veikėjai perteikia gyvenimą prekybos centre, nuo galimybės susitikti iki greitų reikalų tvarkymo. „Follow me“ stiliumi prekybos centras kviečia užsukti, jaustis laisvai , pajausti muzikos, maisto meno ir apsipirkimo malonumą. Ir kartu pasiimti augintinius.

FotoReda Mickevičiūtė 
Video: Turbo
Ambasadoriai: Justė Arlauskaitė  Jazzu, Leonas Somovas
MUA & Hair: Ugnė Ežerinskaitė
Stilius: Lina Bernotaitytė

Rezultatai

15+ paminėjimų žiniasklaidoje

60+ renginio dalyvių

10 žinomų veidų ir nuomonės formuotojų