„Husqvarna“ robotų vejapjovių integruotos komunikacijos kampanija
/ Integruota komunikacija /
Užduotis:
Didinti „Husqvarna“ robotų vejapjovių „Automower“ žinomumą ir paskatinti pardavimus.
Situacija:
Privačių namų savininkai kiekvieną mėnesį vejos pjovimui skiria vidutiniškai 5–6 val., tačiau tik nedaugeliui jų pavyksta turėti visada tobulą veją. Tai kelia stresą, įtampą, atima laiką iš šeimos ar hobių. Siekdami turėti gražesnę veją ir daugiau laisvo laiko gyventojai vis dažniau renkasi robotus vejapjoves, nors šią inovaciją vis dar gaubia daug mitų, gyventojams trūksta žinių ne tik apie tai, kaip vejos robotas veikia, bet ir kaip jį išsirinkti. „Husqvarna“ yra šio sektoriaus pradininkė ir lyderė, tačiau į sparčiai besiplečiančią rinką aktyviai veržiasi kiti prekiniai ženklai.
Priemonės:
Integruotos komunikacijos kampanija buvo įgyvendinama keliomis kryptimis. Pirma, sukurtas edukacinio turinio projektas „Žalios vejos akademija“, kuris apėmė pranešimų žiniasklaidai seriją apie vejos priežiūrą ir robotus vejapjoves, edukacinį turinį „Husqvarna“ paskyrose socialiniuose tinkluose, taip internetu transliuota edukacinį vebinarą apie robotų vejapjovių naudą, veikimo principą ir pasirinkimą. Antra, inicijuota kasmetinė Diena be vejos pjovimo. Trečia, megztos ir skatintos diskusijos privačiose feisbuko grupėse. Ketvirta, pasitelkti nuomonės formuotojai ir vykdytos teigiamas emocijas keliančios iniciatyvos viešose erdvėse.
Rezultatai:
Soc. tinkluose pasiekti daugiau nei 250 tūkst. unikalių vartotojų (tikslinė auditorija).
Žiniasklaidoje pasiekti daugiau nei 45 mln. kontaktų.
Daugiau nei 100 proc. išaugę „Automower“ pardavimai.