Jauskis kaip žuvis vandenyje
/ Integruota komunikacija /
Pagrindinis kampanijos tikslas – tapti patraukliu, geidžiamu ir novatorišku darbdaviu, aiškiai pristatant visus privalumus, komunikuojant įmonės vertybes ir organizacinę kultūrą, naudojant netradicinius darbdavio įvaizdžio komunikacijos sprendimus.
Uždaviniai:
• Pritraukti darbingo amžiaus žmones, ypač jaunus, į darbo ir karjeros galimybes vandentvarkos sektoriuje bei „Vilniaus vandenys“ įmonėje.
• Stiprinti didžiausios Lietuvoje vandentvarkos įmonės „Vilniaus vandenys“. kaip patikimo, darbdavio įvaizdį.
• Išsiskirti iš kitų ne vandentvarkos prekių ženklų, pasitelkiant darbdavio prekės ženklo kūrimo kampanijos strategiją.
Rezultatai:
Tikslinių grupių pokytis:
• 193 % PADIDĖJO įmonės svetainės skilties „Karjera“ lankomumas.
• 30 % PADIDĖJO kandidatų į įmonės atviras darbo pozicijas.
Kampanijos sklaidos rezultatai:
• Potencialiai pasiektų kontaktų skaičius – 734 tūkst.
•Lauko reklamos kampanijos OPT – 1 423 000.