Jauskis kaip žuvis vandenyje

/ Integruota komunikacija /

Pagrindinis kampanijos tikslas – tapti patraukliu, geidžiamu ir novatorišku darbdaviu, aiškiai pristatant visus privalumus, komunikuojant įmonės vertybes ir organizacinę kultūrą, naudojant netradicinius darbdavio įvaizdžio komunikacijos sprendimus.

Uždaviniai:

• Pritraukti darbingo amžiaus žmones, ypač jaunus, į darbo ir karjeros galimybes vandentvarkos sektoriuje bei „Vilniaus vandenys“ įmonėje.

• Stiprinti didžiausios Lietuvoje vandentvarkos įmonės „Vilniaus vandenys“. kaip patikimo, darbdavio įvaizdį.

• Išsiskirti iš kitų ne vandentvarkos prekių ženklų, pasitelkiant darbdavio prekės ženklo kūrimo kampanijos strategiją.

Rezultatai:

Tikslinių grupių pokytis:

193 % PADIDĖJO įmonės svetainės skilties „Karjera“ lankomumas.

30 % PADIDĖJO kandidatų į įmonės atviras darbo pozicijas.

Kampanijos sklaidos rezultatai:

• Potencialiai pasiektų kontaktų skaičius – 734 tūkst.

•Lauko reklamos kampanijos OPT – 1 423 000.