„Husqvarna“ integruotoji rinkodaros kampanija: Geresniam darbui, rezultatui ir laikui

/ Integruota komunikacija /

Tikslai:

Stiprinti „Husqvarna“ lyderystę robotų vejapjovių segmente ir skatinti pardavimus

 

Sprendimas:

Griežtėjant konkurencinei aplinkai, tapo itin svarbu ugdyti vartotojų pasitikėjimą, lojalumą, įsitraukimą ir jų sąmonėje įtvirtinti „Automower“ išskirtinumus kitų prekės ženklų gaminių atžvilgiu. Atlikus konkurentų veiksmų analizę ir įvertinus tikslinės auditorijos požiūrį į kitus prekės ženklus, buvo įgyvendinta integruotoji rinkodaros komunikacijos kampanija, kurios pagrindinė žinutė – geresnis darbas, geresnis rezultatas, geresnis laikas, kai vejoje dirba „Automower“.

Veiksmai:

Kampaniją sudarė 2,5 mėnesių trukmės veiklos žiniasklaidoje ir socialiniuose tinkluose, į turinio kūrimą buvo įtraukti vejos priežiūros ekspertai, nuomonės formuotojai ir patys vartotojai. Tradicinės ryšių su visuomene priemonės derėjo su novatoriškais sprendimais socialiniuose tinkluose. Keletas kampanijos veiksmų:

• „Husqvarna“ žalios vejos akademija, kuri apėmė edukacinius pranešimus žiniasklaidai apie vejos įrengimą bei priežiūrą, taip pat internetinį vebinarą apie robotus vejapjoves, komunikaciją tikslinėse FB grupėse.

• Serija įtraukiančių ir kartu edukuojančių Instant Experience.

• Konkursai ir iššūkiai, į vertingo turinio kūrimą įtraukę šimtus soc. tinklų vartotojų.

• Influencerių kampanija, į kurią įsitraukė Alfas Ivanauskas, Vaidotas Žala, Viktorija Siegel.

Rezultatai:

69 „Husqvarna“ paminėjimai žiniasklaidoje (+300%)

450 815 soc. tinkluose pasiekta auditorijos (+132%)

49% Lietuvos gyventojų pastebėjo kampanijos veiksmus

6% didėjo spontaninis prekės ženklo žinomumas

6% daugiau gyventojų „Husqvarna“ įvardijo kaip labiausiai pageidaujamą prekės ženklas

68% tikslinės auditorijos pritaria teiginiui, kad „Automower“ daro veją geresne, 69% – kad „Husqvarna“ robotai vejapjovės yra pažangūs, 64% – kad „Husqvarna“ turi platų robotų vejapjovių asortimentą

• „Automower“ pardavimai didėjo 10%